O nas
Sklep
- Największy sklep rowerowy w okolicy.
- Sklep wyposażony w windę.
- W aktualnej ofercie ponad 150 modeli rowerów do wyboru.
- Jako sklep rowerowy Luvi-Sport prowadzimy wyłącznie sprzedaż stacjonarną.
Zajmujemy się sprzedażą rowerów marek:
- Kelly’s
- Merida
- Maxim
- M-bike
- Jobobike
Części, Akcesoriów, Kasków i odzieży takich producentów jak:
Shimano, Continental, Lazer, Cst, Kelly’s, Merida, Lezyne, Sturmey Archer, Rogelli, Mavic, Alexrims, Accent, Dartmoor, Jet, KMC, Vittoria, Beto, Hamax, Axa, CnSpoke, DtSwiss, De One, Finish Line, Motorex, Joytech, Novatec, Neco, Park Tool, Unior, Velo, Zoom.
Dla wszystkich klientów którzy dotychczas kojarzą nas z lokalizacją w budynku po byłej „mleczarni” przy ul. Słowackiego obok sklepu Lidl. Przypominamy ! że od stycznia 2023r. siedziba sklepu mieści się przy ul. Lipowej 3a (poziom piwnica). W tym samym budynku co apteka, naprzeciwko restauracji „Zgoda” i 50 m od budynku ZUS.
- Dla państwa wygody budynek wyposażony jest w windę, żeby zjechać z rowerem na dół prosimy dzwonić dzwonkiem który znajduje się zaraz po wejściu do sklepu. Dzwonek oznaczony jest tabliczką. Wystarczy zadzwonić, a po chwili pracownik sklepu chętnie pomoże.
W drodze na górę , z windy można korzystać już samodzielnie :-), wybierając poziom oznaczony cyfrą „0” oczywiście chętnie służymy pomocą w razie jakichkolwiek problemów.
- Przy wejściu do sklepu dostępny jest również kompresor , którym samodzielnie można napompować powietrze w kołach. Zawór przy kompresorze jest uniwersalny i pasuję do wszystkich dostępnych rodzajów zaworków „presta(francuski), samochodowy(schrader), rowerowy(dunlop)”
Metody Płatności
- Gotówka
- Karta
- Blik
- Raty
Możliwość zakupu na raty, współpracujemy z bankami – Alior, Credit Agricole i PNB Paribas.
Oferujemy również raty 0% (o szczegóły pytaj w sklepie)
Raty z ubezpieczeniem roweru na rok od kradzieży ( nie jest wymagane kredytowanie pełnej kwoty roweru).
Możecie państwo korzystać również z tzw. płatności łączonej czyli część kwoty płacąc gotówką , a część kartą w dowolnej konfiguracji z dostępnych wyżej wymienionych metod płatności.
Serwis
Prowadzimy również profesjonalny serwis. Szczegółowy cennik wraz z opisem dostępny jest w zakładce „Serwis Cennik”.
- Serwis działa cały rok.
- Z racji specyfikacji pracy nie prowadzimy zapisów na konkretny termin.
- Rower do serwisu można oddać codziennie w godzinach pracy sklepu.
- W sezonie wysokim czyli od Kwietnia do Września nie prowadzimy napraw „od ręki”
- W rowerach elektrycznych zajmujemy się jedynie naprawą mechaniczną.
- Każdy klient który oddaje rower na serwis, otrzymuje od nas potwierdzenie zostawienia roweru u nas z opisem żądanych napraw, datą, nazwą roweru oraz numerem telefonu.
- Bardzo prosimy o podawanie numeru telefonu do właściciela bądź osoby odpowiedzialnej , która obliguję się do decyzji w sprawie napraw i wzięcia na siebie odpowiedzialności tzn. opłatę za naprawę i odbiór roweru z serwisu.
- „Sprawdzenie” roweru lub też inaczej „resztę proszę sprawdzić” w przypadku gdy nie jest to przegląd generalny , a pojedyncza naprawa to koszt 120 zł – przegląd podstawowy – regulacyjny. Szczegółowy opis prac w tym przeglądzie dostępny jest w zakładce „Serwis Cennik”.
- Nie ma możliwości dopłaty różnicy w przypadku gdy np. wybrali państwo przegląd podstawowy i po wykonaniu usługi następuje zmiana decyzji na przegląd generalny. W takiej sytuacji istnieje jedynie dodatkowo opcja wykonania przeglądu generalnego w kwocie 200 zł.
W trosce o wysoki standard usług tzw. „naprawy od ręki” prowadzimy tylko w wyjątkowych sytuacjach podyktowane jest to względami bezpieczeństwa. Ponieważ nie każdą usterkę da się zdiagnozować na pierwszy rzut oka. Z naszego doświadczenia wiemy iż wielokrotnie zdarzają się wady ukryte w szczególności w rowerach nie serwisowanych cyklicznie i sprawdzanych na bieżąco.
Jeżeli rower serwisowany był w innym sklepie, bądź były wykonywane naprawy na własną rękę prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie i nie zatajanie go. Ponieważ im więcej informacji posiadamy tym szybciej i lepiej jesteśmy wykonać naprawę, co ostatecznie przekłada się z korzyścią dla klienta.
Inne
- Nie ma możliwości zamówienia roweru innej marki jak te z którymi współpracujemy i udzielenia gwarancji w naszym sklepie.
- Nie udzielamy gwarancji na rowery kupione w innych sklepach !
- Nie prowadzimy komisu w żadnej z dostępnych jego form.
- Nie sprowadzamy rowerów i części z zagranicy.
- Prosimy państwa o przemyślane zakupy ponieważ zgodnie z ustawą konsumencką przy sprzedaży stacjonarnej nie przyjmujemy zwrotów towaru.
- Nie prowadzimy wypożyczalni rowerów
- Istnieje możliwość odebrania i dowozu roweru do klienta
Gwarancja
- Warunki gwarancji rowerów są szczegółowo opisane dla każdego roweru w książce gwarancyjnej z którą każdy kupujący ma obowiązek się zapoznać i jej przestrzegać.
- Każdy kto użytkuje rower, bez względu na to czy jest to właściciel roweru czy inna osoba , która z tego roweru korzysta obliguje się z niego korzystać i użytkować go zgodnie z przeznaczeniem.
- Prosimy pamiętać o okresowym sprawdzaniu poprawności działania roweru i jego podzespołów przed skorzystaniem z niego co również jest zapisane w książce gwarancyjnej.
- Jeżeli coś budzi państwa jakikolwiek niepokój, zapraszamy do naszego serwisu wtedy będziemy mogli o ile to możliwe usunąć usterkę na miejscu bezpłatnie w ramach gwarancji oraz bez zgłaszania reklamacji.
- Zgłoszenia reklamacyjne opisujemy najdokładniej jak się da, dołączając zdjęcia, żądanie reklamacyjne oraz na życzenie klienta jego opis usterki i sytuacji w jakim powstała.
- Warunkiem udzielenia gwarancji na rowery firm Merida i Kelly’s jest wykonanie przeglądu gwarancyjnego nie później jak 3 miesiące od daty zakupu roweru lub nie później jak po przejechaniu 150 km.
- Koszt przeglądu gwarancyjnego to 80 zł
- Reklamacje bez ważnego przeglądu gwarancyjnego nie będą rozpatrywane.
- Rowery firmy Kelly’s mają dedykowane książki gwarancyjne , których nie da się zastąpić duplikatem w sytuacji gdy zostaną zgubione lub zniszczone.
- Wszelka ingerencja w elektronikę jak i przeróbki na własną rękę w rowerach elektrycznych równoznaczna jest z utratą gwarancji.
- Uszkodzenia mechaniczne wynikłe z winy użytkownika nie podlegają gwarancji.
- Ostateczną decyzję w sprawie gwarancji podejmuje zawsze producent !
- Jako sklep staramy się zawsze rozwiązać wszelkie roszczenia gwarancyjne na korzyść klienta.